wtorek, 6 marca 2012

Informacja

Każdy kto odszedł lub odchodzi z konkursu - wpisać się pod postem -.-
Wiemy, że na pewno odeszli Natatalia98, ...Tenturi... oraz Kacci22 **
Jak widać biedna Sellena888 musiała robić prace sama, ale zapewniam, że ładnie wyszła. 

Od Miśki i Jarusa coś słyszałam, że xXEwelina1996Xx zrezygnowała, ale ile w tym prawdy to nie wiem.
Więc teraz dla porządku, jeżeli ktoś odszedł z konkursu a nam tego NIE POWIEDZIAŁ ma się wpisać pod tym postem lub napisać mi to na gg - 32204751 : )

Dziękuję. ;*

** Na przyszłość informujcie nas, że odchodzicie, a nie, że my się dowiadujemy od osób z grupy 

15 komentarzy:

  1. My nie możemy ruszyć z pracą, gdyż wieczko nie odpisuje na moje wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo u mnie ;/ Nie wiem jak idzie praca... Tzn. coś jest, ale czy ktoś to skończył to nie wiem :( I wgl. czy ktoś tą pracę wysłał... ?

      Usuń
  2. My się dogadaliśmy do wszystkiego, choć nie miałam kontaktu z jedną z dziewczyn XD Nagłówek dawno wysłany. świetny kontakt. Co to będzie zaś mocium panie z innymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gruncie rzeczy to chyba NIE odchodzę , bo krótkiej rozmowie z jarusiem zmieniłam zdanie. A co do pracy w grupie nam (grupa2) poszło całkiem sprawnie ,miałam wrażenie że byłam łącznikiem między wszystkimi i jakoś poszło :D Baj de łej Kiedy wyniki?

      Usuń
  3. Byłam zmuszona zrezygnować, ponieważ mam, miałam bardzo dużo nauki, a to znaczy że nie mam czasu, trochę szkoda, że musiałam zrezygnować no ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam ponownie pytanie.
    kiedy wyniki konkursu dla czytelników:D

    miss_kate_2

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to małe oszustwo .Powinniście kogoś poszukać , bo to nie fair ,że Sellena888 musiała robić prace sama jak inni robili w grupach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie oszustwo ? Nie rozumiesz że my się w dniu wyników dowiedzieliśmy ? I nie będziemy nikogo szukali, bo już mamy rozłożone dalej na etapy wszystko.

      Usuń
  6. LadyMiszel tak mówi bo chciałaby być i nie może ; /

    a kiedy wyniki konkursu dla czytelników xdd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miss_Kate niezleży mi aż tak bardzo.Raczja nie mogę , aleto moja wina bo zapomniałam o ty;)

    A ty piszesz ciągle o tym konkursie dla czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  8. no mówie bo jestem ich ciekawa i myśle że miałam szanse

    OdpowiedzUsuń
  9. KIedy będą wyniki i grafików i ze sklejki no ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.