wtorek, 2 kwietnia 2013

Strona na facebooku

Wpadłam na pomysł, aby założyć konkursowi stronę na fan page. Wiem, że czasami zdarzy się zapomnieć wejść na bloga, a ludzie częściej przesiadują na tym pożeraczu czasu, także sądzę, że to dobre rozwiązanie.
Strona nie została stworzona z zamiarem zbierania ''like'' (zresztą tak samo jak konkurs nie miał na celu zbierania obserwatorów). Po prostu sądzę, że to łatwiejsza droga do uzyskania informacji co na blogu.
Będę tam informowała o wszystkim co wprowadzam na tego bloga, a także jakieś inne dodatkowe informacje, żeby nie zaśmiecać stale bloga. Mogą również wchodzić tutaj osoby, zainteresowane konkursem. Czasami pojawią się jakieś loterie lub konkursy dla grafików, którzy się nie dostali/nie wiedzieli prędzej o konkursie - czasami! :D 
Dostęp do strony mam tylko ja. 

Dodałam w pasku bocznym link przekierowujący. 


PS Zaktualizowałam zakładki przy każdym poście, usunęłam niepotrzebne, dodałam nowe. W pasku bocznym macie wszystkie, więc jeśli ktoś czegoś szuka, to teraz ma łatwiej.
Zadania - wszystkie zadania; Wyniki - wszystkie wyniki; Informacje - wszystkie informacje, w tym również ta; I i II edycja - wszystkie posty z tych dwóch edycji. Usunęłam zakładki z nickami, na nic się one nie zdawały. Każdy post ma dodaną kategorię. 

4 komentarze:

  1. FAJNIE :) Myślę ,że to bardzo dobry pomysł .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie, czy będzie 4 edycja?

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt to dobra organizacja, wszystko bardziej przejrzyste a wiec bardziej zachęcające. Jak najbardziej zmiany na '+'

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.