piątek, 11 października 2013

Zadanie, półfinał.

Zanim ktoś na mnie naskoczy, zarzuci mi kolejne olewanie konkursu powiem, że nie miałam nawet jak dodać zadania. 1) Kara na lapka (bardzo słaby internet w tele) 2) Problemy ze zdrowiem 3) Coś jeszcze.. 
Musicie mi wybaczyć, ale te 3 rzeczy nie były zależne ode mnie i nawet nie miałam jak poinformować, że się coś przesunie. Każdy z nas ma swoje życie, popełnia błędy - mniejsze, większe -, jest za to karany, potem przychodzą kolejne niepotrzebne rzeczy itd. Niektórzy pomyślą, że mogę zmyślać. No trudno, ja się z ludźmi ze stardoll użerać nie będę ;) Ktoś nie chce, to nie wierzy.

Zadanie mam już od bardzo dawna ułożone. Dla jednych łatwe, dla drugich może się okazać trudne.
Nie mam żadnych wymagań. Robicie co chcecie, ale macie mnie zaskoczyć. Jeśli zrobisz doll siedzącą na trawie, to już możesz być pewien, że dalej nie przejdziesz, nawet jeśli praca zostanie wykonana bardzo starannie. Chcę coś oryginalnego. Nic nie narzucam, ale nie chcę nagłówka, jakich było już milion.
W żaden sposób nie ograniczam. To naprawdę od was zależy, czy zrobicie osobę na krowie, trzymającą w ręce czekoladę, czy postawicie na coś innego :-)

Tak więc, życzę powodzenia ;) Na wykonanie macie czas do 15 grudnia.
Wysyłacie tradycyjnie na creative_talent@gazeta.pl\
Pytania w komentarzu.



5 komentarzy:

  1. Serio 15 grudnia? Jeju jak się ciesze :D haha byłam przekonana, że było do końca października :P

    OdpowiedzUsuń
  2. UWAGA!
    Skradziono mi konta (złe człowieki..) i nie mam do niego dostępu. Nie mogę odzyskać go nawet przez telefon, gdyż ktoś sobie ustawił już tam swój numer. Konto weryfikowałam swoim numerem, a gdy chciałam sobie przywrócić pokazała mi się końcówka numeru ''652'', gdzie ja mam ''768'' i nigdy nie miałam innego numeru. O konto będę walczyć. Jak mi się odkryje cały numer, to po prostu będę do tego kogoś pisać itd.

    Blog na ten moment przeniesiony tutaj:
    www.creativetaalent.blogspot.com

    Jak ktoś ma dobry pomysł na odzyskanie konta, to proszę o pomoc...
    Magazynka.

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.