wtorek, 3 kwietnia 2012

Wyniki zadania 2

Wszystkie nadesłane prace :
Roksetka :

Julkla :

Aga19988 :

Sellena888 :


Wieczko6 :

Po przejrzeniu dokładnie wszystkich prac stwierdziłam, że musi odpaść Julkla. Jest mi przykro, że odpadłaś, ale inne prace podobały mi się bardziej. Pamiętaj - wierz w siebie, a kiedyś będziesz robiła takie prace jak osoby powyżej :]

Moim zdaniem, najlepiej zadanie wykonała Aga19988, dlatego zgłoś się do mnie po 50 sd już z prowizją :)
Jeżeli ktoś nie wie o co chodzi to zapraszam tu KLIK

Jeszcze ważna informacja. 
Jeżeli ktoś pisał do mnie na gg a nie otrzymał odpowiedzi to bardzo przepraszam, ale mam problemy z gg i na każdym numerze co chwile mnie wylogowuje, czytałam trochę w internecie dlaczego tak się dzieje, ale nic nie poskutkowało, a odinstalowywanie i na nowo instalowanie nie wchodzi w grę, ponieważ mój komputer jest za słaby. Tak więc jeżeli ktoś będzie miał jakieś pytania to proszę pisać do mnie w księdze gości albo w nowej zakładce Pytania uczestników 
Zakładka będzie sprawdzana codziennie, tak więc już nie powinno być problemu. Teraz to i ja będę miała więcej czasu bo jestem już po egzaminie.

Nowe zadanie pojawi się dzisiaj wieczorem. 

9 komentarzy:

  1. Fajnie, że wreszcie są wyniki :D
    Serdeczne gratulacje dla Agi, świetna robota, choć wydaję mi się, że korzystałaś z jakiejś tekstury. No, ale liczy się efekt końcowy - super :)
    Szkoda, że tak mało osób wzięło udział w tym etapie :/
    Zastanawia mnie natomiast pewna rzecz: w końcu ubrania i fryzury mieliśmy wymyślać sami czy jak? Pisaliście mi, że tak, a tutaj widzę 2 prace, które mają takie same fryzury i ubrania jak na zdjęciu. Nie mam pretensji do nikogo, ale to trochę nie fair, że ja pół wieczora się zastanawiam jak ułożyć materiał na dollce i jak to będzie oświetlone, a ktoś inny robi kombinezon prawie bez marszczeń. Powtarzam: absolutnie nie mam do nikogo pretensji, to tylko niedomówienie, ale proszę, żeby w następnym etapie wszystko było dokładnie napisane.
    PS. Nie mogę się doczekać następnego zadania. Jeszcze moja 2 prośba a propos: weźcie pod uwagę, że zbliżają się egzaminy gimnazjalne i niektórzy mogą mieć bardzo mało czasu, więc jakby był troszkę dalszy termin to chyba każdy by znalazł czas ;)

    Pozdrawiam,
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  2. do Liddy:
    Tak tekstury wykorzystywałam, co do tego, że strój jak ze zdjęcia to dostałam odpowiedź iż ma właśnie taki odwzorowywać zdjęciowy. O.o

    A tak ogólnie to ogromnie dziękuję, kompletnie się nie spodziewałam. Czy nagrodę będę mogła odebrać jednak później? Nie mam aktualnie ss.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja generalnie zrozumiałam, że ma to być jak na zdjęciu, że jak najbardziej podobne. Muszę niestety przyznać (nie chcę nikogo urazić), że w tym etapie były niedociągnięcia, jeżeli chodzi o wytłumaczenie zadania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że wieczko6 zasłużyła na wygranie tego etapu. Jej praca jest bardzo ciekawa, oryginalna. Jeszcze powinna dostać plus za to, że robiła według własnej wyobraźni. Co do pracy agi19988..... Nie podoba mi się. Całość wygląda sztucznie. Za kombinezon brawa, ale już ramiona, głowa, szyja, włosy i ten kaptur to porażka... Praca roksetki całkiem, całkiem tylko "wklejenie" głowy w szyje dziwnie wygląda. Praca julkli jakoś niespecialnie ptzypadła mi do gustu. Sellena888 zrobiła poprawną pracę, ale nie zachwyca. Takie jest moje zdanie. klijo28

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi także najbardziej podoba się praca wieczko6, ale wszystkie prace są super, uważam, że trundno zrobić coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie julkla miała ładniejszą niż np. Aga19988 :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak czy siak każdy wie kto wygra .

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.