wtorek, 3 kwietnia 2012

Zadanie

Przyznam się, że miałam problem co wymyślić, bo niby przed rozpoczęciem konkursu miałam wszystko poszykowane, ale teraz jak czytam treści zadań to sądzę, że są bardzo dziwne i że ja chyba musiałam się źle czuć wymyślając je ;D

Tak więc wyjrzałam przez okno i pomyślałam, żeby zrobić jakąś pracę związaną z tą porą roku. 

Tak więc zadaniem Waszym jest zrobienie nagłówka wiosennego. 
Ma się na nim znajdować :
  • jedna me doll (niekoniecznie moja, może być Wasza :)) 
  • tło wiosenne - czyli wiadomo kwiaty, pąki na drzewach itp.
Każdy wie jak wygląda wiosna, więc no nie będę za bardzo tłumaczyła co ma się znajdować w tle. :)
Odnośnie me doll, ma to być ' pani wiosna ' czyli różnego typu wianki, sukienki, kwiaty we włosach. Robicie to wg pomysłu. Ubrania, fryzury robicie sami, a ciało może być przerysowane ( chyba, że ktoś woli sam tworzyć ). Niech pokieruje Wami wyobraźnia :)

Mam nadzieję, że wszystko jasne, jeżeli nie to pytania proszę zadawać w komentarzach lub w zakładce Pytania uczestników. 

Ponieważ jest to trochę więcej pracy, a teraz są egzaminy gimnazjalne i najważniejsza jest nauka czas daję do 1 maja :) No i jak zawsze prace wysyłamy na ten sam e-mail Creative_Talent@gazeta.pl

3 komentarze:

  1. Za ile będą wyniki? Chciałabym dodać pracę na bloga i nie wiem czy mogę? Proszę o szybką odpowiedź ;D

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, codziennie zaglądam na bloga wieczko i nie mogę się doczekać.

      Usuń
    2. no właśnie kiedy wyniki bo miały być 1 maja a jest 14 i jak nie było wyników tak i nie ma :(

      Usuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.