niedziela, 1 lipca 2012

Wyniki

Przepraszamy, że z takim opóźnieniem, ale oprócz mojej kary mieliśmy również inne problemy.

Dla przypomnienia, zadanie polegało na zrobieniu nagłówka w stylu modelingowym. 
Zadanie to miały wykonać trzy osoby - Sellena888, Aga19988 i Wieczko6.
Niestety, ta ostatnia pracy nie nadesłała, a szkoda. 

Czyli już wiadomo, III miejsce w tym konkursie ma Wieczko6. Nagroda zostanie jednak rozdana, gdy poznamy już wszystkich zwycięzców (myślę, że już niedługo :)). 

A oto nadesłane prace :

Aga19988
Praca bardzo nam się spodobała, ma to coś. Widać, że włożyłaś dużo pracy i starań, żeby otrzymać taki efekt. Brawa, całkowicie zasłużone. 


Sellena888
Ta praca również bardzo nam się spodobała, zaskoczyłaś nas, ponieważ wydaje nam się, że jest inna od tych wszystkich. 

Tym razem postanowiliśmy, że nagrodzimy obie prace, nie po 50 sd, ale po 25 sd na osobę. 
Wyczekujcie ostatniego zadania w tym konkursie, już jutro.


EDIT : Słuchajcie, przepraszamy, ale zaszło pewne nieporozumienie co do Wieczko6. Wyniki powyżej są aktualne, a po oddaniu pracy przez wieczko6 zdecydujemy o tym, czy również będzie w 2 cz. 

6 komentarzy:

  1. Chciałam coś sprostować.
    Miałam bardzo dużo zajęć w ostatnim czasie, które musiały być pilnie wykonane.
    Jeśli pamiętacie, pytałam się w mailu o termin nadesłania prac - "termin dokładny znany nie jest". Zrozumiałam, że w takim razie nowy będzie podany (to chyba logiczne, bo jakiś termin chyba musi być) np. na blogu czy przez e-mail.
    Zajęłam się innymi sprawami i czekałam, aż pojawi się na blogu jakaś informacja co dalej. No i się dzisiaj dowiedziałam :(
    Wiecie, że jesteśmy tylko ludźmi, mamy różne inne rzeczy do roboty i inne zobowiązania. Nie mogłam sobie pozwolić, żeby kończyć nagłówek, jak nie znałam terminu.
    Postawcie się w mojej sytuacji. Walka o najlepsze licea w województwie, a robienie nagłówka na nieznany termin?
    Sorry, ale nie chcę tego tak po prostu zostawić. Za dużo pracy w to wszystko włożyłam. Odpuściłam trochę konkursy. Walczyłam o naszą grupę. Siedziałam po nocach. Poza tym czuję się trochę wystawiona do wiatru :(
    Mogę dostać jeszcze szansę?

    Pozdrawiam,
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, po rozmowie z jujorką dajemy Ci czas do piątku. Wyrobisz się, czy potrzebujesz więcej ?

      Usuń
    2. Powinno starczyć. Bardzo dziękuję :D
      wieczko6

      Usuń
    3. Wysłałam pracę :)
      wieczko6

      Usuń
  2. Wow! Widać, że uczestniczki rozwinęły się podczas trwania tego konkursu. Od początku moją faworytką była wieczko6 , ale widząc ile serca i pracy włożyły w to inne uczestniczki uważam, że każda z nich wykonała kawał dobrej roboty... Zdecydowanie największą niespodzianką była Sellena888. Porównałam jej początkową pracę i stwierdziłam, że jest naprawdę świetna! Sellena888-jeżeli nie wygrasz tego konkursu, to zgłaszam się na ochotnika, aby sfinansować Tobie nagrodę... Bo widzę, że naprawdę stajesz na wyżyny swoich umiejętności, aby pokazać się z jak najlepszej strony... :)
    Pozdrawiam
    OlaQueenCool

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.