piątek, 10 sierpnia 2012

Zadanie

Tak trudno uwierzyć, że to już ostatnie zadanie.. Ciągniemy ten konkurs 7 miesięcy i razem z jurorami się przywiązaliśmy do niego. Chociaż organizując go nie rozplanowałam wszystkiego za dobrze, ale przecież każdy popełnia błędy. Ten konkurs nauczył nas również wielu rzeczy, a przede wszystkim cierpliwości (Michalinę i Piotrka cierpliwości do mnie i moich odpałów na konferencjach) oraz może w pewnym stopniu odpowiedzialności. Nic nie zdradzam, ale powiem Wam, że szykujemy dla wszystkich pewną niespodziankę i być może odbędzie się druga edycja. Nowi jurorzy (chociaż prawdopodobnie jeśli Misia się zgodzi ona też będzie), nowe nastawienie, nowi graficy.. 
Ja chyba powinnam także przeprosić, ponieważ przeze mnie były chwile zwątpienia czy konkurs odbędzie się do końca. Już bez rozczulania się nad sobą, przejdźmy do długo wyczekiwanego zadania.

Tajemniczy ogród
Pamiętacie bajki czytane przez dziadków i rodziców w dzieciństwie? O jednorożcach, księżniczkach i magii? 
Mamy nadzieję, że tak. Waszym zadaniem jest stworzenie Tajemniczego ogrodu. Niech Wasze prace będą bajkowe i magiczne. Na nagłówku mam znajdować się ja - Magazynka00 oraz Jarus55. 
Pobawcie się wyobraźnią, w tym etapie każdy ruch dozwolony. Czy będzie tam magiczne jeziorko i jednorożce, a może jednak miejsce pełne roślin, to już od Was zależy. Niech na nagłówku pojawi się również nutka nowoczesności, czyli gradienty (ombre), galaktyczne wzory.. 

Na wykonanie tej pracy dajemy Wam czas do 11 września. Niestety wyniki mogą się trochę później pojawić, bo idę do najlepszego gimnazjum w mieście tak więc mogą być problemy, żebym była na komputerze od poniedziałku do piątku, prawdopodobnie ograniczę się do weekendów, tak więc liczę na Waszą wyrozumiałość.
Proszę wysyłać na nasz e-mail Creative_Talent@gazeta.pl
W razie pytań piszcie na gg 32204751

Pozdrawiam, Magazynka00.

2 komentarze:

  1. O maj gasz :o Szczęście, że jest dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jest dużo czasu. Bardzo podoba mi się to zadanie, jest klimat :D
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.