czwartek, 18 października 2012

II Edycja

Po długich przemyśleniach, w końcu doszłam do wniosku, aby przeprowadzić drugą edycję.
Nie będzie ona taka jak I, teraz od początku wszystko będzie zaplanowane.

Istotne informacje:
* Konkurs rozpocznie się 28 października
* Skład jury się zmieni, nie będę potrafiła już współpracować z poprzednim
* Osoby, którym nie udało bądź odpadli w trakcie trwania konkursu w I edycji mogą się ponownie zgłosić
* Nagrody nie są jeszcze ustalane
* E-mail się nie zmienił (o tym przed rozpoczęciem konkursu)

Oraz ostatnia i najważniejsza. W tej edycji nie będzie usuwania kont i zbywania konkursu.
Przez te 9 miesięcy trwania konkursu czegoś się nauczyłam, a mianowicie tego, że gdy się coś zaczyna, to trzeba dokończyć.

W tej edycji będziecie mieli o wiele więcej czasu na wysyłanie prac eliminacyjnych, bo wiem, że w I było o wiele za mało.
Mam nadzieję, że I edycja nikogo nie zraziła, do wzięcia udziału.

12 komentarzy:

  1. Może warto spróbować :3 czy już można się zgłosić ? jeśli tak to zgłaszam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się zgłoszę, choć jestem jeszcze początkująca.
    Natalia171

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mnie ciarki przeszły -,-. Nie wiem czy się zgłosić - moje grafiki są beznadziejne... Dobrze, że mam trochę czasu na naukę... Ten weekend będzie pracowity.. -,- Zgłaszam się choć ze strasznymi wątpliwościami...

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się . ; * . Na pewno sobie nie radzisz. Dopiero początkujesz a robisz świetne grafiki i bazgrołki . ^^ . Bardzo mi się podobają twoje nagłówki. Nie którzy ( tak jak ja ) nie mają tego talentu . ; D . Jestem przekonana, że masz szansę . ;) . Zresztą tak jak wszyscy tutaj . Ale to tobie kibicuję i jestem za tobą . ; ). Powodzenia tobie i wszystkim . !
      Sylwiorange

      Usuń
  4. Jak można się już zgłaszać, to się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pisałem że wezmę udział, lecz raczej myślę że to niemożliwe :) a mój poziom grafikowania jest zbyt mały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak możesz coś takiego mówić :O Jesteś naprawdę świetny!

      Usuń
    2. no właśnie. xdd. Ty Ola zresztą też. xdd.

      Usuń
  6. Nie jestem jakimś super grafikiem, ale zgłoszę się tak dla zabawy :D

    AdriannaGore111

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.