piątek, 12 października 2012

Wyniki

Oto chyba post, na który czekali wszyscy uczestnicy.. 
Między mną, a jurorami doszło do kilku kłótni o to, kto ma wygrać.
Ja byłam za kimś, a oni murem stali za kimś innym, jednak doszliśmy do porozumienia..

Zwycięzcą Creative Talent jest osoba, która również zajęła I miejsce w ankiecie, ale tak jak obiecałam, nie kierowaliśmy się tym.

I edycję konkursu Creative Talent wygrywa

WIECZKO6!

Serdecznie Ci gratuluję, od samego początku zachwycałaś mnie i jurorów. Gdy oddałaś pracę eliminacyjną, to już wtedy miałam przeczucie, że wygrasz. Razem z jury chcemy Ci życzyć powodzenia i dalszych sukcesów w konkursach graficznych. Jeszcze raz gratulujemy!!


II miejsce zajmuje


Aga19988!


Tobie również należą się brawa i gratulację, bo także się starałaś. Może nie udało się zdobyć I miejsca, ponieważ ocenialiśmy za cały wkład w konkurs, ale to nie znaczy, że nie zostałaś doceniona. Życzymy dalszych sukcesów!! 





III miejsce zajmuje


Sellena888


Tutaj niestety uczestniczka nie przesłała pracy, więc nie mogliśmy dać innego miejsca. Również składamy gratulację, bo widać, że w czasie trwania konkursu bardzo się rozwinęłaś, wystarczy spojrzeć na pierwszą pracę wysłaną tu, a od razu zauważy się różnicę. Gratulujemy!!


Wieczko6 wygrywa: 400 stardollarów, 500 starmonet oraz Seaward Silk Head Scarf z LE (po to zgłoś się do Mamba01Baba)


Aga19988 wygrywa: 300 stardollarów, 300 starmonet


Sellena888 wygrywa:  200 stardollarów, 200 starmonet


Na zgłoszenie się po nagrodę macie tydzień czasu, czyli do 19 października włącznie. 


Jeszcze raz gratulujemy!!





8 komentarzy:

  1. Hura! :D Bardzo się cieszę. Gratuluję również innym uczestnikom. Aga - świetna praca, szczególnie mi się podoba doll z lewej ;) Mimo paru problemów technicznych uważam konkurs za udany, pozwolił mi się wziąć do roboty.
    Już wystawiłam artykuły w moim bazaarze w dekoracjach. Można sprzedawać za max. 450SM + prowizja, więc rozbiłam to na 2 artykuły po 450SM i 50SM + prowizja.

    (bardzo szczęśliwa)
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo Wieczko ;* ale ogólnie muszę powiedzieć, że podziwiam agę. jej praca finałowa jest wyjątkowa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem aga okazała się lepsza, ale jeśli liczy się całokształt.. Uwielbiam prace Wieczko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Informacja dla wszystkich - będzie druga edycja.

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, nie jestem uczestniczką, ale niezwykle się cieszę, że będzie druga edycja. samo oglądanie tylu grafik jest super =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! To się nazywa talent... Laski - ŚWIETNA ROBOTA! Wszystkie zasłużyłyście na I miejsce! A co do II edycji, mam nadzieję, że poziom będzie na takim samym poziomie, bo naprawdę było co podziwiać! Gratuluję! :3

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.