wtorek, 27 listopada 2012

Wyniki

Na początek dziękuję za tyle zgłoszeń, zdecydowanie więcej niż było w pierwszej edycji!:)

Wstrzymałam się jak na razie z podaniem wyników na blogu, postanowiłam tylko poinformować zwycięzców na gg, żeby nie doszło do próby przekupstwa itd. 

Nasze jury:
K.A.T.I.E.
Marcelq
Wieczko6
Magazynka00

Tak więc to do tych osób możecie się zgłaszać z pytaniami.
Sądzę, że wybrałam odpowiednie osoby, ponieważ każdy z jury ma styczność z grafiką. 
Zakładka jury zostanie niedługo zaktualizowana

Nie przedłużając już, część na którą czekają wszyscy uczestnicy. 
Do kolejnego etapu przechodzą (kolejność przypadkowa):
1. wiciulka1998 

2. poland_girl11

3. ladymiszel12

4. ladygagastrawbe

5. inezaa (sandra99m)

6. marlesia111

7. aga19988

8. lady_lunia

9. ...TENTURI...

10. liliana2511

Bardzo wszystkim gratuluję!
Pierwsze zadanie pojawi się w czwartek bądź piątek. 

+ Taka prośba na przyszłość - wysyłajcie nam prace w załącznikach, a nie w linkach :) 

16 komentarzy:

  1. To ograniczę się do skali no comment - ładna.
    1. fatalne włosy,
    2. no comment,
    3. ujdzie,
    4. ujdzie,
    5. ujdzie,
    6. ładna,
    7. ładna,
    8. no comment,
    9. fatalne włosy,
    10. no comment.
    Dziękuję, do widzenia. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 i 7 finał bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szok o.O Chociaż i tak dalej nie przejdę ;p A w finale jak nic praca Jagienki będzie, mogę się założyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkim gratuluje. wspaniałe prace :) mówi się trudno, może dostanę szanse w następnej edycji (jeżeli takowa powstanie) Wszystkie grafiki są przecudowne. Brawa dla jury za świetny wybór :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boże ! Nie wieżę !! Sprawdzałam kilka razy i nie wieżę . Chyba zaraz dostane palpitacji serca.. Dostałam się ! yeah ! MOMO DZIĘKUJĘ ,ŻE MNIE URODZIŁAŚ !

    Gratuluję innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAA SZOK. :O Przepiekne prace, cud że się dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje nie sądziłam że sie dostane i z niecierpliwością czekam na kolejne zadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej podobają się prace z numerami 4, 6 oraz 7 i to im dałabym miejsca na podium. Jednak najlepszą z nich jest 6, która od razu mnie zachwyciła. Bardzo przyciąga wzrok, a do tego cudowna twarz, przecudowne włoooosy *_* i prześwietne tło.. Idealnie. ;) Gratuluję i życzę powodzenia wszystkim w dalszych etapach. :) ;**

    Olka/Vanessa_1Diva

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie możliwe ;/
    Moja praca jest okropna, miałam przysłać nową.
    Katastrofa, jak mogliście ją wybrać? xD
    Tak czy siak, bardzo dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marlesia111 jest znakomitym grafikiem powinna wygrać:*

    Karolinakochan6

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja Marycha :3 Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.