czwartek, 27 grudnia 2012

Zadanie

Hej! Bardzo przepraszam, że zadanie dopiero teraz, ale niestety nie mieliśmy kontaktu z Wieczko6.
Treść zadania gotowa od dawna (prawie miesiąca), no ale w końcu musieliśmy być fair i poczekać na opinię  Wieczko - w końcu jest w jury. Mijały dni, a kontaktu jak nie było, tak nie ma. Dopiero niedawno dowiedziałam się, że niestety leży ona w szpitalu z dosyć poważnym zapaleniem płuc. No nic.. Wiem z własnego doświadczenia jak długi czas można spędzić w szpitalu przez tą chorobę, więc w tej sytuacji nie możemy dłużej czekać. Mamy jednak nadzieję, że do następnego zadania Marta wyzdrowieje :) Więcej informacji o tym tutaj w komentarzu.

Już nie przedłużając, przejdźmy do treści zadania.
W pierwszym, a właściwie już drugim zadaniu tej edycji zostaniecie podzieleni na dwie grupy. W pierwszej były trzy grupy, ale wtedy było więcej uczestników. Sądzę, że dobrze rozdzieliłam uczestników, żeby nie było sytuacji, że w pierwszej grupie najbardziej doświadczone osoby, a wt drugiej trochę mniej..
EDIT: Żeby było łatwiej umieściłam przy nickach numery gg osób, które podały w komentarzach. 

I grupa:
poland_girl11, 28512797
inezaa, 31039706
aga19988, 45498008
ladygagastrawbe, 25572816
 ladymiszel12 

II grupa:
marlesia111, 38125201
...TENTURI...,
 liliana2511, 45257925
 wiciulka1998, 43226558
lady_lunia 45111726

Treść zadania dla grupy I: 
Może za oknem zimy nie ma - a przynajmniej w Inowrocławiu, ale zadanie właśnie tego będzie dotyczyło. Na tym nagłówku znajdować się mam ja (Magazynka00), K.A.T.I.E. oraz Wieczko6. 
Nagłówek ma przedstawiać jakieś zabawy na śniegu, lepienie bałwana, rzucanie śnieżkami, padający śnieg.. No pomysłów co do zimy jest ogrom. Każdy w swoim życiu na pewno chociaż raz się w śniegu wygłupiał, wystarczy sobie tylko to przypomnieć :)

Treść zadania dla grupy II:
Tutaj ma być coś imprezowego. Wiem, że nie każdy tutaj jest w wieku takim, aby chodzić do klubów, ale na szkolnych andrzejkach itp., na pewno nie raz byliście. Na nagłówku mają się pojawić Marcelq, Wieczko6 i K.A.T.I.E.
Moja wizja jest taka - dollki znajdują się w pomieszczeniu. W tle dużo balonów, serpentyn, świateł, czyli ogólnie ma to przypominać tą imprezę. Fajnie by było, gdyby postacie ubrane były w coś, co jest teraz na czasie (bandany, ćwieki, bejsbolówki, motywy flag itd.). 

Oprócz tego, każda grupa ma mieć napisane (najlepiej mniejszymi literami):
Creative Talent
Zadanie 1 
Grupa X

Praca grupowa - co tu dużo mówić. Każdy musi coś zrobić. To już musicie dogadać między sobą. 
W razie jakichkolwiek wątpliwości pytania kierować na moje gg - 32204751, bo od jakiegoś czasu rzadko zaglądam do swojej kg (stąd też z opóźnieniem odpowiadałam na pytania dot. zadania). 

Proszę też, aby w wiadomości gdy będziecie wysyłać pracę, napisać mi kto co zrobił.
Mam nadzieję, że podzielicie się równo, nie będzie tak, że ktoś zrobił tylko napis, czy włosy do jednej doll.. No bo wtedy niestety, nawet gdyby ten napis był nie wiadomo jaki ładny, to i tak za mało..

Na wykonanie pracy macie czas do 5 lutego. Jest to ponad miesiąc - sądzę, że zdążycie, bo już niedługo ferie, więc więcej wolnego czasu.

Prace tradycyjnie wysyłacie na e-mail Creative_Talent@gazeta.pl

14 komentarzy:

  1. Ja też. Muszę zacząć wcześniej bo ja nie mam ferii przed 5 lutego :( Dopiero po 13 ;( Powodzenia
    Do II grupy: jak coś to moje GG: 45111726

    Lady_Lunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć.. Ja mam w tym roku w pierwszym terminie.
      No ale słuchaj, do 5 lutego zostało dużo czasu, przecież nie musisz robić całej grafiki :) Jak tam się umówicie, więc jeśli tobie zostanie przydzielone np. tło lub jedna dollka czy jeszcze coś innego, to na pewno spokojnie zdążysz :)

      Usuń
    2. No w sumie racja :)
      Jestem bardzo ciekawa jak to wszystko wyjdzie :D

      Usuń
    3. To tak się wydaje, że jest dużo pracy, ale wystarczy się zmobilizować w jedną sobotę i już jest doll :PP (wiem z autopsji) U mnie zawsze jest tak, że właśnie najgorzej, że mi się nie chce zacząć.

      Usuń
  2. Och jeny. Zwróćcie mi komputer bo wykorkuje na tym zadaniu. TT^TT
    Jak coś chciałabym bardzo poprosić o kontakt grupkę z numerem 1
    Mój tymczasowy Gadu to: 45498008.
    Może i nie mogę się prosić o jakieś tam prowadzenie grupy ale chociaż powymieniajmy się numerami. Danke.

    Aga19988

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój numer gg - 28512797
    Proszę o kontakt grupę nr. I :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej, to czekamy teraz na kontakt :D
    moje gg: 43226558

    wiciulka1998

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej zrobić konferencję na gg .
    Moje gg to 38125201
    marlesia111

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.