poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wyniki

Okej.. sądzę, że już i tak wystarczająco długo czekaliście. Wiem, że pewnie macie do mnie żal za te prawie dwa miesiące, ale ja też mam swoje prywatne życie, a swój pobyt na kompie skracam do minimum, a na to gg już prawie w ogóle nie wchodzę i nie odpisuję na żadne wiadomości. 
Jeszcze przepraszam jury za organizację, nie nawiązałam kontaktu z jednym jurorem, sądziłam, że dodałam do konferencji, coś się wzięło i popieprzyło, a szkoda gadać z tym internetowym gg, a ściągać na dysk nie będę, bo dopiero co usunęłam.. Przy następnych wynikach wszystko lepiej ustawię, bo teraz już naprawdę nie mam nerwów. 

Już przechodząc do wyników.. Prace były słabe i spodziewaliśmy się po Was czegoś hmm.. lepszego. W konkursie nie ma jakichś byle jakich grafików, wziętych pierwszych-lepszych, lecz no już zawodowcy, którzy wykonują grafikę od dłuższego czasu i im to bardzo dobrze wychodzi. 

Słuchajcie - jeśli ja piszę, że mają być trzy postacie, to są trzy, a nie cztery (grupa II). To nie zapunktowało. Może faktycznie początkowo zrobiło mi się miło, ale nie zastosowaliście się do podanych zasad. Jednak mimo, że nie zastosowaliście się do tych zasad, to i tak wyszliście lepiej niż grupa I. 

Na grupie I się naprawdę bardzo zawiodłam. Początkowo dostaliśmy pracę bez udziału jednej z uczestniczek, potem na szczęście już przesłano ją wraz z nią. 

Dzisiaj odpadają dwie osoby - jest nam bardzo przykro z tego powodu, ale jednak konkurs to konkurs - nie ma zmiłuj. 




Siedziałam i zastanawiałam się kto ma odpaść, bo jednak zdania były podzielone, ale ostatecznie doszłam do wniosku, że z konkursem muszą pożegnać się LadyMiszel12 i Inezaa.
Może to akurat teraz poszło Wam gorzej, ale nie możemy patrzeć na to, że ''a! może będzie jej lepiej szło''. Dziękujemy za udział. Na granicy odpadnięcia były Liliana2511 oraz Poland_Girl11, także dziewczyny, w następnym etapie się musicie jeszcze bardziej postarać, bo to na Wasze prace zwrócimy największą uwagę.





Nowe zadanie pojawi się jutro - naprawdę, już zaplanowałam post.