niedziela, 7 lipca 2013

Wyniki

Tak wiem, że znowu mnie ochrzanicie, ale nie będę się jakoś długo tłumaczyła.
I - było zakończenie roku, wystawianie ocen i dłuugie poprawianie
II - zepsuty komputer, a tak właściwie psujący się (już nowy) i wyłączał się co 20 minut
III - pisałam do jurorów (i nie mam im niczego za złe), ale odpowiedzi nie dostałam od żadnego
Nie wiem, może nie doszły wiadomości, może coś.. W każdym razie wysyłałam prośby o ocenienie i czekałam, ale no jak widać się nie doczekałam, stąd te kolejne przeciągania.. 

Był też problem z e-mailem, ale już jest ok. Niestety musiałam oceniać sama, no ale trudno.
Dostałam 4 prace, mimo iż prosiłam o ponowne przesłanie. Trudno, nie moja strata.

Marlesia111

Aga19988

Ladygagastrawbe

Wiciulka1998

Dziewczyny.. W związku z małą ilością prac wszystkie przechodzicie dalej :)
Ten etap będzie półfinałem, a następy...? :)

Gratuluję Wam serdecznie. We wtorek kolejne zadanie.

2 komentarze:

  1. hah, dlaczego zauważyłam podpis na jednej pracy?
    Oj tam, ważne, że się dostałam dalej. Czekam na kolejne zadanie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję. Mam jedno pytanie: Czy mogłabyś dodać podpisy, bo nie za bardzo wiem, kogo jest która praca:)

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.