sobota, 13 lipca 2013

Zadanie

Wiem, miało być we wtorek, ale dopiero teraz weszłam i zobaczyłam, że zapisało się jako wersja robocza i niestety się nie dodało, tak jak zaplanowałam. Nic już w tym konkursie nie funkcjonuje normalnie, NIC. Wszystko zawsze musi wyjść inaczej niż tego chciałam i obiecuję Wam, że ten etap będzie inny. Nie będzie tak jak zawsze, że rok czekania na wyniki.. Teraz to się zmieni i obiecuję to już nie tylko Wam, ale też samej sobie. I mam nadzieję, że jednak nie wyjdzie jak zawsze... 

Chyba każdy ma jakiegoś swojego idola. Być może jest to jakaś piosenkarka/piosenkarz, aktorka, tancerka, modelka, sportowiec a może po prostu ktoś bardzo nam bliski - mama, babcia, przyjaciółka. Każdy chyba ma jakąś osobę, dla której mógłby zrobić wszystko, mógłby poświęcić wszystko, rzucić to i jechać do niego/niej, jeśli tylko jakimś cudem by cię o to poprosił (w sytuacji kogoś znanego).

W tym zadaniu musicie popisać się wyobraźnią i kreatywnością. Stwórzcie pracę z kimś - niekoniecznie nagłówek - na którym umieścicie osobę, którą doceniacie oraz przedstawcie ją w miejscu w jakim najczęściej ją widzisz. Może to będzie Lady Gaga w czasie koncertu? A może Ronaldo na boisku lub Meryl Streep na planie filmowym? Czy może postawicie na coś bardziej prywatnego?

Jeśli chodzi o przedstawianie gwiazdy - możecie albo tradycyjnie obrobić zdjęcie, albo wykazać się kreatywnością i spróbować stworzyć idola samemu. Jednak proszę, żeby byli podobni do rzeczywistych osób. Przyjaciółkę, mamę, babcię itd. możecie oczywiście stworzyć fałszywą, jeśli nie chcecie ujawniać prawdziwego wyglądu, bo rozumiem, że nie każdy chciałby zdradzać jak ktoś z rodziny wygląda.

Na pracy lub w wiadomości koniecznie podpiszcie kto to jest :) Czekam na wykazanie się i mam nadzieję, że już bez spojrzenia na podpis (w sytuacji gwiazd), będę wiedziała kogoś przedstawiliście.

Dla przypomnienia. Do tego etapu przeszły:
- Marlesia111
- Aga19988
- Wiciulka1998
- Ladygagastrawbe

Kolejność przypadkowa.

Prace wysyłacie na e-mail Creative_Talent@gazeta.pl
Pytania kierować na mojego aska lub na gg, ale radziłabym jednak na aska, bo tam częściej zaglądam (trudno złapać mnie na gg - jak zawsze).
ask.fm/pozytywnienayebana

Termin oddawania prac skończy się z dniem 10 13 sierpnia. Mam nadzieję, że czasu wystarczy. Jeśli nie - ask lub moje konto na stardoll. Wyników od razu nie będzie, bo tego dnia mnie nie ma w domu, najprędzej będę 12, ale krótko po tym powinny już być.


7 komentarzy:

  1. Zagięłaś mnie... za dużo osób które są dla mnie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, nie wiem czy kogoś uda mi się wybrać haha

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie mam kogo wybrać :c Nie ma to jak indywidualizm i nieczerpanie wzoru z kogokolwiek ; ___ ;

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Zostałaś nominowana w moim konkursie "Najlepszy Komentator Takiej Sytuacji - Edycja II".
    Zajrzyj na Taka-Sytuacja.blogspot.com, aby dowiedzieć się co musisz zrobić żeby wygrać nagrody :)

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś sugestie lub masz chęć wyrażenia opinii o nagłówkach ? Skomentuj.